×

HEMEN BAŞVUR

SmartPro 'nun avantajlı eğitim kampanyalarından siz de faydalanın!

[Toplam:0    Ortalama:0/5]

Dijital Pazarlama Uzmanı Ne Yapar?

Günümüzün değişen ve hızla gelişen çağımızda teknolojinin de hayatımızdaki yeri ve önemi oldukça farklılaştı. Bu değişimin ve gelişimin en önemli sebepleri arasında da akıllı telefonların, tabletlerin kullanımının oldukça yaygınlaşması oldu. Firmaların ve kuruluşların da akıllı telefonlar ve tablet kullanımının artmasıyla dijital pazarlamadan yararlanmak istemeleriyle de yüksek bütçeler ayrılmaya başlandı ve "Dijital Pazarlama Uzmanı" gibi bir unvanı günümüzün en popüler meslekleri arasında sokmuş oldu. Yapılan araştırmalar sonucunda da ülkemizde 29 milyonu aşan  ve zaman geçtikçe daha da artan aktif internet kullanıcısı, dijital pazarlama alanına ne kadar önem verilmesi gerektiğinin bir kez daha altını çiziyor.

Peki, Dijital Pazarlama Uzmanı ne yapar? Dijital Pazarlama Uzmanı kimlerle çalışır? Ne kadar maaş alır? Bu meslek ne kadar zamanda öğrenilir? gibi sorular herkesin cevaplarını en çok merak ettiği sorular olarak karşımıza çıkıyor.

smartpro-dijital-pazarlama-uzmani-egitimi

Çok köklü bir geçmişi olmayan Dijital Pazarlama oldukça yakın tarihte ortaya çıktı... SEO, SEM, SMM, Afilliate Marketing, E-mail Marketing gibi online olan pazarlama kanallarını kapsayan platformlar bütününe "Dijital Pazarlama" denilmektedir. Geleneksel pazarlamadan da herkesin bildiği gibi normal pazarlamanın elementleri;broşür, afiş, kataloglar, tv reklamları oluşturur ve Pazarlama Uzmanları, vermiş oldukları hizmetin ya da ürünlerin tanıtımı birebir yapmaya özenle gayret ederler. TV, radyo gibi pazarlama elementleri teknoloji geliştikçe yerini dijitale bırakmaya başladı ya da dijitalden de beslenir hale geldi zamanla... Bu sektördeki uzmanlara da Dijital Pazarlama Uzmanı denilmeye başlandı. Normal/Geleneksel Pazarlama ile Dijital Pazarlama aslında tamamen aynı ihtiyaçlara dolaylı şekillerde yanıt vermektedir. Amaç ise aynı; tanıtım yapmak, satış elde etmek, hedef kitleye dokunuyor olmak. Dijital Pazarlama'nın Geleneksel Pazarlama'ya göre avantajı, hedef kitle ile birebir ve anında sıcak temas kurulabilmesiyle birlikte kesinlikle hedeflenebilir, ölçümlenebilir olması. Bu özelliği sayesinde de değişik stratejik planlamalar uygulanarak farklı hamleler ile farklı sonuçlar kolaylıkla elde edilebilir.

Dijital Pazarlama'nın ana yapı taşlarını bir sonraki makalemizde sizlerle paylaşıyor olacağız.

Sektöre girmek isteyen arkadaşlara önerimiz;

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Eğitimi

Firmalaların internet öncesinde pazarlama çalışmaları içerisinde bir müşteriyi izlemek, hareketlerini takip etmek ve davranış biçimine göre ürün yada hizmet sunmak mümkün değildi. Değişen ve dijitalleşen dünya ile bu artık mümkün.Dijital dünyada firmalar müşterilerinin hareketlerini ilk tıklamadan sepete atmaya kadar takip edebiliyor ve yönlendirebilyor. Dolayısıyla artık pazarlama çalışmaları içerisinde Dijital Pazarlama çalışmaları olmaması imkansız. İnternetten tanıtım ve satış yapan tüm firmalar arama sonuçlarında en üstte çıkmak, doğru müşteriye ulaşmak ve sosyal medya’da var olmak ve müşteri ile iletişimde kalmak istemeye başladı. Bu programda bu iş için aranan kişiler olan Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanları yetiştirilmektedir.

Dijital Pazarlama Eğitimi

  • Wordpress
  • SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
  • SEM (Google Ücretli Arama Ağı)
  • Analiz ve Raporlama

Sosyal Medya Eğitimi

  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Dijital Pazarlama eğitimi ve Sosyal Medya Eğitimi eğitim içeriği hakkında daha fazla detay için lütfen bizimle iletişime geçin.

Adınız (gerekli)

Epostanız (gerekli)

Telefon (gerekli)

Adres (gerekli)

Hangi eğitim ile ilgileniyorsunuz

Mesajınız

1 Comment to “ Dijital Pazarlama Uzmanı Ne Yapar?”

  1. Teşekkürler, açıklayıcı bir yazı olmuş

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

YUKARI